Tara Altebrando: A távozás

Számomra nagy meglepetés volt ez a könyv, több okbòl is.
Először is ajándékként érkezett egy nagyon kedves Molyos társamtòl, BeliczaiMKata-tòl. Ezúton is szeretném neki megköszönni (bár már ezerszer megtettem), hatalmas meglepést okozott! :) ♡

Másodszor pedig maga a történet...
Bár kívánságlistás volt, valahogy mégis tartottam tőle, ugyanis semmiképp sem az én korosztályomnak íròdott. Tinikről szòl, tiniknek, amiből én már legalább 10 éve kinőttem. 

...és mégis...olyan erővel szíjjazott magához, hogy képtelenség volt letenni.
Mindenek előtt a borítò nagyon szép, egyedi és tökéletesen illik a történethez.
A sztori szintén nagyon egyedül állò és jòl összeállított. Izgalmas, szétszòrt, mégis nagyon jòl követhető.
A szereplők részletesen kidolgozottak, mindegyik egyedi, különleges személyiség.
Az én nagy kedvencem Avery.. Bár őt nem rabolják el, mégis ő megy át a legnagyobb karakterfejlődésen és válik gyermekből felelősségteljes felnőtté. Nagyon megszerettem a talpraesettsége és gyanakvò természete miatt.

Sajnáltam, hogy viszonylag rövid és gyorsan kiolvashatò. Viszont a végkifejlett kissé meglepett, ám nagyon tetszett. Rendkívüli csavarokkal jutottunk el odáig.

Nagyon tetszettek a könyv "illusztrációi" is, az írásmód, amivel néhny elemet kiemeltek. Igazán ötletes! :)

Nem mondom, hogy nagy kedvencemmé vált, de bizonyosan elő fogom még venni a jövőben!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

A por könyve - Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem