Nyereményjáték

Nyereményjáték!! 🎉🎁

A nagy őszi nyereményjáték mellett meghirdetek párhuzamosan még egyet, mellyel a megújult blogot szeretném ünnepelni! :)

 A nyeremény pedig nem más, mint
Charlie N. Holmberg: A papírmágus című kötete!!! 🎁


A játékban való részvételhez nem kell mást tennetek, mint íratkozzatok fel hírlevélre és/vagy legyetek rendszeres olvasói a blognak (mely funkciót a jobb oldali menüpont alatt érhettek el)!!


A facebook oldal kedvelése nem kötelező, de aki megteszi, annak neve duplán kerül bele a képzeletbeli kalapba! :)

A játék lezárása: 2017. október 30. éjfél
Sorsolás:              2017. november 1.

Minden régi és új olvasót várok szeretettel:

La Fleur

Megjegyzések

  1. Szia! Feliratkoztam a v.orsi15 kukac gmail.com mail címmel,és a Facebook-on is kedveltem az oldalt. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Rendszeres olvasód vagyok Hanna Róth néven és ugyanezzel a névvel kedvelem a facebook oldaladat is. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  3. Feliratkoztam ha minden igaz :)

    VálaszTörlés
  4. Feliratkoztam e-maillel és facen is lájkoltalak! :)
    Szép hetet! ^^

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Rendszeres olvasód vagyok, Júlia Dumitrán néven.
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    (email-címem: dumitranjulia@gmail.com)

    VálaszTörlés
  6. Én is feliratkoztam :) Héjj Regina néven követlek :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, követem a facebook oldaladat Peni Peni névvel, itt a blogodat peni891 névvel követem, és feliratkoztam hírlevélre peni89@gmail.hu email címmel. Köszönjük a játékot, nagyon szuper az oldal. :)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a lehetőséget! :)
    követlek zsófi horváth néven, és a facebookon is kedveltelek :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! :) Követem a blogod és a Facebook oldalad is Lilla Nagy néven.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Feliratkoztam a blogra, és a hírlevélre is! Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit kihagytam: email címem kissbogi123@gmail.com. És feliratkoztam rendszeres olvasónak is, végre rájöttem, hogy hogy is kell... :)

      Törlés
  11. Szia!

    Feliratkoztam eladokonyvek09@gmail.com címmel és kedveltem a Facebook oldalt is.
    Köszönjük a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Feliratkoztam doro0507@gmail.com email címmel és a facebook oldalad is kedveltem Dorina Vislóczki néven. Köszi a lehetőséget a játékra! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Mindkettő teljesítve.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Mind a Fb-n, mind itt Barbika Unatkozik néven követlek. Köszönöm a lehetőséget! :D

    Szép napot! ^^ :)

    VálaszTörlés
  15. Szia. Köszönöm a lehetőséget :)
    Feliratkoztam a blogodra, a facebook oldalad pedog már régóta figyelem :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Elvileg feliratkoztam sukalac@gmail.com e-mail címmel.
    Facebookon Ács Milán néven kedveltem az oldalt.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Már régebb óta a blog rendszeres olvasója vagyok.
    Most pedig katalin.szell@freemail.hu íratkoztam fel a hírlevélre.

    VálaszTörlés
  18. Feliratkoztam és a face is lájkolva

    VálaszTörlés
  19. e-mail; buksi0319@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Feliratkozva. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  21. Feliratkoztam itt és a Facebookon is. :) További sok jó könyvet!

    VálaszTörlés
  22. Szia!Feliratkoztam doraambrus@yahoo.com emailel és lajkoltam facebookon is az oldalad! Amúgy nagyon szimpatikusnak tűnsz és nagyon jo az oldal!.Így tovabb!!!!

    VálaszTörlés
  23. Szia! Feliratkoztam a blogra Ágika néven, illetve lájkoltam a Facebook oldalt is (Ágika Vigh). Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia! A rendszeres olvasók közé feliratkoztam és lájkoltam az Fb oldaladat is (Gál Éva)! Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Anett Fresli néven feliratkoztam, és a Facebook oldaladat is likeoltam! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  26. Sikerult vegre a feliratkozas ill facen is kovetlek mar regebb ota! :) Koszi a jatekot! Nagyon szuper konyv!

    VálaszTörlés
  27. Elvileg mindkettő megvolt, köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A por könyve - Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem