A por könyve - Nyereményjáték




Mivel sajnos mostanában kevés időm jut a blogra, és az olvasásaimmal sem tudok úgy haladni, ahogy szeretnék, kitöltve némiképp az űrt egy kis játékra invitállak titeket. :)
Már régòta nagy kedvencem Philip Pullman: Az úr sötét anyagai trilògiája. Többször is olvastam már és még fogom is biztosan néhányszor.
Mikor megjelent A por könyve, olyan lelkes voltam a beszerzését illetően, hogy rögtön két példány is a birtokomba került.



Ezért úgy döntöttem, szeretnék valakinek örömet szerezni vele!
Tehát, aki szívesen gazdagodna ezzel a remek kötettel, ne habozzon, játszon! ;)
A játékban valò részvételhez nem kell mást tenned, mint szavakat keresned az alább láthatò betűtengerben.
A képen 20 szòt rejtettem el, ami a trilògiához kapcsolòdik.
A 20 szòbòl minimum 5-öt kell megtalálnod és hozzászòlásban megírni itt a blogon.


A játékban valò részvétel feltétele a blog facebook oldalának kedvelése és/vagy a blog rendszeres olvasòjává válása, hogy biztosan értesítést kaphass a sorsolás kimeneteléről.
Sorsolás: 2018. Március 31.
A nyertes nevét facebookon illetve itt, a blogon fogom közzéteni!
Játékra fel!!
Kellemes szòrakozást kívánok nektek! ;)

Megjegyzések

  1. Talált szavak: aletiométer, boszorkány, daimón, jegesmedve, angyal, kés
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm a lehetőséget :)
    Az én talált szavaim: Jordan,iránytű, Lyra, árad, Roger

    Üdv.: Mesi

    VálaszTörlés
  3. Ezeket találtam: aletiométer, jegesmedve, boszorkány, iránytű, daimón, intézet, Pantalaimon, kés, Lyra :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ezeket találtam: boszorkány, jegesmedve, Pantalaimon, aletiométer, Jordan. Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Szia! A talált szavak: boszorkány, jegesnedve, kés, Jordan, iránytű, aletiométer. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Köszi a lehetőséget. Én ezeket találtam:
    aletiométer
    boszorkány
    Serafina
    látcső
    daimón
    kés
    iránytű
    Jordan

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Boszorkány, Pantalaimon, jegesmedve, daimón, mulefák, kés, aletiométer, Jordan, gyiptus

    Ez jó volt, köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én ezeket a szavakat találtam! :)

    -kés
    -jegesmedve
    -boszorkány
    -intézet
    -iránytű
    -angyal
    -aletiométer
    -Pantalaimon
    -Lyra
    -látcső

    Üdv: Hegedűs Kitti :)

    VálaszTörlés
  9. Szia, ezeket találtam: bosxorkány, kés, daimón, jegesmedve, iránytű. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Az én szavaim: angyal, boszorkány, jegesmedve, Jordan, távcső, iránytű.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Az általam kiszúrt első öt szó: jegesmedve, boszorkány, aletiométer, daimón és intézet.

    Köszönöm szépen a játékban való részvétel lehetőségét, valamint magát az izgalmas szókeresést is!

    Üdv,
    Petra

    VálaszTörlés
  12. Nemesné Sóber Erika

    Szia! Köszzönöm a lehetőséget
    Az általam talált szavak a következők:
    aletiométer, jegesmedve, daimón, iránytű, intézet

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Bocsi, az előző megjegyzésem töröltem, mert kifelejtettem belőle valamit.

    Na szóval, én ezeket a szavakat találtam: jegesmedve, kés, angyal, iránytű, aletiométer.

    Köszi a lehetőséget! :)

    Üdv,
    Noémi

    VálaszTörlés
  15. Szia Any :-)

    Az én szavaim (nehéz volt kiválasztani ötöt a sokból, amit megtaláltam):
    - Will
    - Lyra
    - Pantalaimon
    - aletiométer
    - látcső

    Köszönöm a lehetőséget! :-)
    Judyt

    VálaszTörlés
  16. A szavak amiket találtam: boszorkány, jegesmedve, diamón, Jordan, Lyra

    VálaszTörlés
  17. Amiket talaltam: boszorkány, iránytű, jegesmedve, kes,angyal, intézet.

    VálaszTörlés
  18. Szia, én is szeretnék játszani, amiket találtam: jegesmedve, kés, Lyra , boszorkány,iránytű, látcső.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Gratulálok, te nyerted A por könyve című kötetet! Kérlek facebook üzenetben vedd fel velem a kapcsolatot :)

      Törlés
  19. Szia!
    Ezeket a szavakat találtam:boszorkány,kés,látcső,iránytű,angyal

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Én a következő szavakat találtam meg: jesgesmedve, boszorkány, Jordan, angyal, intézet.
    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia ! ezeket találtam: jegesmedve, iránytű, boszorkány, kés , angyal.

    VálaszTörlés
  22. Boszorkány, iránytű, látcső, jegesmedve, kés. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Boszorkány, ,kés, Roger, látcső jegesmedve
    Köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
  24. Az én talált szavaim: boszorkány jegesmedve iránytű kés daimón

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    A szavaim: jegesmedve, kés, boszorkány, daimón, aletiométer.
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem