Minden ami nem könyv Book Tag





 Először is nagyon köszönöm a kihívást molyos társamnak, Vhrai-nak, aki a Libellum blog írója.

Míg át nem olvastam ezeket a kérdéseket, úgy éreztem, az életemet, a hobbimat teljesen a könyvek teszik ki. De talán tévedtem....
Lássuk hát!! :)

1. Nevezz meg egy rajzfilmet, amit szeretsz!  

Gyerekkorom óta nagy kedvencem A szépség és a szörnyeteg! :)








2. Mi a kedvenc dalod jelenleg? 

Hm... Bevallom, nem vagyok nagy zenehallgató, de mostanában ez mászott a fejembe a rádióból:

3. Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás? 

Hö...Book Tag-et töltöget.. :D Neeem... Szeretek színezni, és filmeket nézni. :)

4. Mondj valamit, amit szeretsz csinálni, és ami meglepné az olvasóidat!


Ágyban lenni egész nap és édességekkel tömni magam! :D

5. Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit tanulsz?


Nincs ilyen...öreg vagyok én már diáknak :)

6. Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy.

Hiába gondolkodom, semmi sem jut eszembe... :D


7. Mutass valamit, amit tavaly csináltál.

Ritkán kreatívkodom...nem az én világom. Készen veszem a dolgokat általában. :)


8. Mi a legújabb személyes projekted?

A blogom. Rá szánom a legtöbb időm mostanában.


9. Mondj valamit, amire gyakran gondolsz! 

A jövő...Hatalmas terveink vannak a férjemmel :)

10. Az első dolog, ami eszedbe jut.


Alvás :D


Még egyszerköszönöm a kihívást! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

A por könyve - Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem