Summer Days Book Tag

Köszönöm a felkérést két Molyos társamnak, Levandrának és Solnak! :)
 
1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?
Hm...jó kérdés... Nem is tudom. Ritkán olvasok újra bármit is, mert mindig sorakozik a polcomon jó néhány olvasatlan, amiket a kíváncsiságom mindig előtérbe helyez. :D De talán Nicholas Sparks Szerelmünk lapjai című könyvét már kétszer is olvastam, személyes, érzelmi okokból :)


2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!
Szégyen, nem szégyen, az összes iskolai közelező olvasmányt huszonéves fejjel olvastam el. :D Szóval, mindenképp nyári olvasmányok :D


3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:
Részemről, amihez éppen kedvem van. De talán a könnyed, humorral átszőtt történeteket részesítem ilyenkor előnyben én is.


4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?
Sajnálom, elfogult vagyok... Allie és Noah! :) De inkább a kapcsolatuk kezdetén...amikor még minden olyan egyszerű, gyermeki és ártatlan. :)


5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?
Coco Chanel életrajza után Párizs volt a nagy álmom...végül idén februárban szerencsém volt egy hosszú hétvégét eltölteni ott. Egyelőre pedig még nincs következő álom :)


6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:
Robin Cook: Kóma
Életem első krimije volt 13 évesen. anyukám polcáról csentem el. :D Imádtam! :)



7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál.
Szintén anyukám polcáról csent könyv 15-16 évesen :D
Dana Daniells: Küzdelmes vágyak! Nem kevés túlfűtött jelenettel van tarkítva, bár ahhoz képest, elég rövid! :D


8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?
Nem viszek, ott fog rám várni néhány könyv! :) Többek között A Legendás állatok és megfigyelésük és Lauren Graham: Gyorsan elhadarom című könyve! :) Édesanyámhoz megyünk Magyarországra és már felkészülve vár rám :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

A por könyve - Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem