Nicholas Sparks: Szerelmünk lapjai




Mindig is rajongtam a romantikus történetekért. De ez a könyv valahogy más....valahogy sokkal több, sokkal mélyre szántóbb, mint amiket eddig ismertem.
Talán kicsit elfogult is vagyok, mert a belőle készült filmet 6 évvel ezelőtt férjemmel láttam először kapcsolatunk elején. Azóta is nagy kedvencünk, olyannyira, hogy az esküvői meghívónkba a könyvből választottunk idézetet, s minden évben az évfordulónkon újranézzük a filmet. :)

 "Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Minden nap meg kell küzdenünk, de én erre vágyom, mert akarlak téged mindenestül, örökre, együtt, minden nap."

 A könyvet néhány évvel később stílusosan valentín napra kaptam. Szinte azonnal olvasni kezdtem és annyira belefeledkeztem, hogy egy délután alatt végeztem vele.
Aztán csak ültem és merengtem. Vajon létezik ilyen mindent átható, szikrázó, halált is legyőző szerelem? Lennie kell....kell, hogy legyen valóságalapja, mert egyszerűen nem fér a fejembe, hogy lehet valaki ennyire romantikus lélek, mint Nicholas Sparks!

" Az igazi szerelem felemel és mindig többre sarkall. Lángra lobbantja szívünket és békét teremt az elménkben. Te ezt tetted velem, és remélem, én is ezt tettem veled."

 Pedig ő ilyen. Bármely könyvét is fogtam a kezembe, a történet mindig szívhez szóló, magával ragadó, romantikus, ám még sem csöpögős és mindezek felett egyedi! Egyik történet sem hasonlít a másikra. Számomra Sparks írásai Danielle Steel könyvei fölé kerekedtek, pedig ő hatalmas kedvencem.

 Aki igazán romantikus alkat, de mégis többre vágyik egy sablonos sztorinál, annak mindenképp érdemes elolvasni és a filmet is ajánlom. Tökéletesen visszaadja a könyv hangulatát.

 "Már nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igazi szerelem volt. És ha egyszer a távoli jövőben találkozunk az új életünkben, boldogan fogok rád mosolyogni, és majd eszembe jut, hogyan hevertünk a fák alatt, miközben megtanultunk szeretni!"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

A por könyve - Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem