Homonnay Gergely: Puszi, Erzsi!

Ez a legviccesebb önéletrajz, amit valaha is olvastam :D


Erzsébet Fenevadova egy igazi budai úrinő, aki már évekkel ezelőtt meghódította az inernetet. Kalandjait, gondolatait nyomonkövethettük a facebookon. De végre, 2016-ban megérkezett a könyve is !! :)
Bevallom, nagyon vártam már, hogy kézbe vegyem és olvashassam Erzsi kalandjait.
Egy cseppet sem csalódtam. Erzsi amilyen humoros, mégis őszinte volt a posztokban, úgyanúgy tette ezt könyvében is.

Az egész lénye, gazdájához fűződő viszonya, szókimondósága mindenkit egy pillanat alatt levesz a lábáról.
Ritkán szoktam nevetgélni olvasás közben, de ennél a könyvnél egyszerűen nem tudtam megállni.
Eleinte furcsa volt olvasni, elszoktam már az ilyen modern hangvételű könyvektől, de igazán szórakoztató és üdítő délutánt varázsolt számomra.
A könyv méretéből adódóan remek társ lehet nyaraláshoz, utazáshoz, ha egy kicsit ki akarsz szakadni az élet zajából.
Macskásoknak pedig kötelező darab!
Érdekes a világot egy macska szemével látni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

A por könyve - Nyereményjáték

Csevegünk / Gábor József Leventével beszélgettem